CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, 10 February 2012

saya rindukan awak ..

baru pagi tadi sy bermesra dan gelak ketawa dgn awak .. petang pulak , awa kluar dgn kwn awak .. sy col awa tp kwn awa yg angkat , dy kata awa tgh bawa motor .. okay , sy tak call .. then sy tggu text awa , tp , awa call sy , awa kata awak EXCIDENT ?!! sy TERGAMAM !! air mata sy nak berair .. tp , sy tahan .. then sy putus kan call awa , then sy call awa terus .. sbb sy taknak kdid awa habis .. biar kdid sy habis untuk awak .. sy tak kesah pasal duit-2 ni .. humm .. awakk .. malam ni sy rindukan awak .. sy nak awak .. sy nak dgr suara awak yg comel tu .. sy nak gelak-2 dgn awak .. sy nak buat semuanya dgn awak !!! T-T
Awakk .. sy sayangkan awak lebih dari segala-galanya .. sy doakan awak dgn atok dan nenek sy cepat sembuh .. even atok sy ada cancer tahap 4 , nenek sy sakit , awak excident , semuanya dari org yang sy sayang .. walaupun , air mata sy mengalir , tp , sy akan kuatkan diri sy untuk tabah dgn semua ni .. sy memang tak kuat .. tp , sebab EGO sy kuat mengatakan " JANGAN TUNJUK KAU LEMAH !! TERUSKAN SENYUM !! " sy terpaksa ikotkan kehendak EGO sy .. sy janji , ble semuanya dah kembali normal , atok , nenek dan awak dah SIHAT sy yg akan kawal EGO ni ^^ ..
Awakk .. setiap kali awak mengadu awa sakit-2 dkat sy , sy mmg risau sgt ! sy taknak awa sakit-2 !! awa boleh tak FAHAM apa yg sy rasa skg ni ?!! AWAK CINTA TERAKHIR SAYA !! sy akn buat apa sahaja untuk awa .. apa sahaja !! sy sanggup !! tp , please , do something for me sayangg .. i dont want your VIRGIN ! tp , sy nak awak JAGA KESIHATAN AWAK ! JAGA DIRI AWAK ! sy selalu AMBIL BERAT PASAL DIRI AWAK !!! tak nampak ke selama ni KASIH SAYANG SAYA DEKAT AWAK ?!!! sy minta itu je , tak minta apa-2 dari awak , duit awa ataupun apa-2 yg ada dkat awa .. kalau sy dkat dgn awa , setiap hari sy jumpa awa .. sy tahu awa suka bawak motor , sy pulak suka bawak kereta .. tp , awa tu takde lesen lagi sayangg .. WAJIB LAH SAYA RISAU KESELAMATAN AWAK DAN MARAH AWAK SETIAP KALI SAYA DAPAT TAHU AWAK DRIVE LAJU !!!!!! please sayangg .. im begging you :'( , jaga diri okay .. sy berharap sgt dpt UNIVERSITI dkat dgn awa .. senang setiap kali sy balik kuliah , sy jumpa awa .. NOR ROSHIDAH BINTI MOHD RADZI , I LOVE YOU UNTIL MY LAST BREATH !! YOU'RE MY EVERYTHING , WITHOUT YOU < I'M NOTHING !!! I DON'T KNOW HOW TO LOVE SOMEONE , SERIOULY , I DO LOVE YOU !! :')

0 comments: