CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, 19 November 2011

saya rindu awak T.T

AWAK !! knp tak rep text saya ?? dah satu hari tak dgr suara awak .. saya rindukan awak !! awak nak tahu tak , setiap hari saya teringatkan awak .. semalam , saya call awak .. kita cakap sampai awak mengantuk kan ^_^ .. seronok dengar suara COMEL awak .. awak suka sangat SAKAT saya kan .. kata saya GENDUT .. saya tanya " bby dah makan belum??" awak cakap " entah.." saya rasa nak je marah awak .. tp , awak cepat2 cakap "dah makan lah tadi" HAHA !! nasib baik saya tak marah awak .. kalau saya marah awak .. mesti awak panggil saya " S I N G A " ==' singa saya pun , sebab saya taknak awak sakit .. saya sayangkan awak .. saya tahu .. saya tak pandai jaga awak .. awak .. saya ni jenis MANJA , CEPAT SAYANG ORANG .. tapi , saya SUSAH NAK JATUH CINTA .. YOU'VE ALREADY WON MY HEART !! saya nak sangat dengar suara awak hari ni .. suara awak COMEL !! OMG !! I FALL IN LOVE WITH YOU DARLING !!! awak .. saya TERLAMPAU SAYANGKAN AWAK !! maafkan saya kalau saya tak sempurna untuk awak .. saya sedar diri saya siapa .. janji dengan saya .. JANGAN TINGGALKAN AKU SAYANG !!! I DO LOVE YOU !!!