CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 24 January 2012

HAPPY ANNIVERSARY !!


HAPPY ANNIVERSARY 3 MONTH SAYANG !!! wow !! sy bangga sangat dh 3 bulan kita bersama .. macam-2 dugaan datang , kita pun dah paham perangai masing-2 .. sayangg .. thanx being in my life , thanx terima saya seadanya .. dari dulu sampai sekarang sayang saya dekat awak tak pernah luntur walaupun kita ada pernah gaduh .. even kita suka bergurau senda , gelak ketawa macam orang gila .. tp , kalau kita gaduh ,memang GEMPAK !! sampai nak PUTUS !! saya harap , tak ada ORANG KETIGA dalam hubungan kita ni .. sayangg , sejak kita berkenanlan dalam laman muka buku , saya memang dah suka kat awak , tapi , pada masa tu saya sangka saya tak boleh nak sayang orang selain ex saya .. tapi , itu hanyalah andaian saya sahaja , rupa-2 nya awak boleh kembalikan sayang saya tu kepda diri awak .. TERIMA KASIH BANYAK BANYAK ROSHIDAH !!! saya mungkin tak dapat memiliki hati awak sepenuhnya , tapi saya akan SETIA dengan awak selagi saya mampu .. ROSHIDAH , awak tahu tak , awak dah milik hati saya SEPENUHNYA ?? awak buat saya ANGAU dengan awak bila awak cakap " I LOVE YOU " , dah la saya cair dengar suara awak , lepas tu awak boleh pulak cakap I LOVE YOU kat sy dengan nada LEMBUT pulak tu !! perghh !! ANGAU tahu tak !!! btw , I LOVE YOU MORE I LOVE MY CAR SAYANGG :D 

               HAPPY ANNIVERSARY NOR ROSHIDAH BINTI RADZI !!

0 comments: