CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 17 January 2012

ALL ABOUT HER

heyy !! ni saya nak kongsi lah gambar-2 dia .. al maklum lah tengah RINDU katakan :D
ini lah picture profile dia pada mula-2 saya kenal .. first time tengok picture ni ,
saya dah tertarik pada .... bukan pada dia laa .. tp , pada background dia !
okay sejujurnya saya katakan , HAHA ! kidding je la .. mesti lah terpikat dekat orangnya !
tengok cara dia , SUMPAH ! saya dah jatuh hati .. TAK JATUH CINTA LAGI :)

ini pic yang kedua yang saya TERPIKAT ! ^_^
saya suka temgok dia BERKEBAYA , ditambah lagi dengan warna PINK ..
memang dah CUN HABIS !! even saya tak suka warna pink , tp , saya suka tengok seorang perempuan pakai warna PINK :D
nampak AYU kan dia ni :'D
yang ke-3 , pic ini !!! COMEL GILA !!
hari tu dia ada buat default picture , jujur saya cakap saya  setiap kali online mesti nak tengok pictire dia yang ini !
dalam sehari boleh dikatakan berpuluh-2 kali singgah kat profile dia :'P
yang ke-4 , picture ni .. dia ni batak sikit bila dah tahu guna webcam ..
tengah-2 message pun dia tengah berwebcam ..
setiap kali saya tanya "sayang , tengah buat apa?" dia kata "tengah tangkap-2 gambar guna webcam, best pulak :D haha"
kan kan !! say dah cakap , dia batak :'P HAHAHA !! tp , COMEL :D
ini budak saya tak tahu apa motif dia tangkap gambar macam ni -..-'
btw , saya suka cara dia bertudung .. saya suka kalau dia bertudung terus macam ni .. tp , dia tu bukannya nak pun ~ kadang-2 je dia pakai tudung -..-'
kalau orang perasan , ada nama saya kat jari dia tu , tp , kecik -..-'
tak kesah lah , janji nama saya ada kat dalam hati dia .. ceh !! PERASA KOT !! >_<
yang ke-6 , saya tahu motif dia tangkap gambar macam ni ..
sebab nak POSE ! HAHAHA !! tp , saya suka NIKON tu ! :D
orang nya ?? suka lah jugak ! tp , lebih kepada NIKON :'P wee~
ini salah satu picture dia yang menarik saya :'D
saya suka cara dia edit -..-'
pada masa tu juga lah , saya suruh dia ajar kan saya edit picture .. dari malam sampai ke subuh !! HAHAHA !!
perghh !! saya dah mula CINTA kan dia !!
yang terakhir sekali .. ini pic yang aku .........
TAK KU SANGKA  , TAK KU DUGA .. gf aku minah ROCK !! mentang-2 lah suara dah mcm AWIE !! xD
HAAHAHAHAHA !! tp , cara dia gelak kat dalam hp , DAH MACAM JANTAN -..-'
kadang-2 saya pun konpius , dia ni gf ke bf =..=
suara saya LAGI LEMBUT pada suara dia :'P HAHAHA !!


SEKIAN lah PENERANGAN DARI SAYA FARIEZ DARYIAN :D , TERIMA KASIHH !!!!!! xD

0 comments: