CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 21 December 2011

aku ingin kamu semula ..

sudah tak terkira berapa kali kita putus cinta .. mungkin kamu rasa terbiar .. pandangan kita berbeza .. kini aku mengertinya .. aku yang bersalah ! AKU YANG MENGAKU KALAH ! AKU JATUH CINTA ! CINTA KITA !! bagaimana ? bagaimana ?? AKU BUKAN SEMPURNA .. cinta di pertemuan pertama , sudah sua kali kita memutus cinta .. adakah ianya tanda , lafazkan tiga kata itu .. dan berulanglah semuanya .. balik kepada pertemuan kami dan cinta .. mengapa kita berubah ?? kini aku rindukan kisah lama kita .. kini aku hanya ingin mengaku KALAH ! kini hanya lagu untuk aku luahkan semuanya .. semuanya yang telah terjadi , aku kini inginkan semuanya kembali .. aku berjanji akan sentiasa di sisi .. untuk kamu sayang aku sentiasa menanti !!

0 comments: