CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, 27 October 2011

boleh tak kau pergi jauh dari hidup aku ??

weyhh !! aku benci kau !! aku tak tahu knp aku boleh teringat kat kau !!!  eh sial lah !!! ya allah bgi aku kekuatan untuk aku melupakan dia !!!! aku nak buang dia dalam hidup aku !!! tolonglahh !!!!! aku merayu !!! aku taknak kau !!!! aku tahu , dulu aku terlabih menyanyangi kau !! tapi sekarang TIDAK LAGI !!!!!! kau dah FUCK aku !! kenapa pula aku nak ingatkan kau !!!! aku nak mulakan hidup baru tanpa kau !!! aku nak buktikan kepada kau yang aku pun boleh cari lain jugak !!! aku bukan manusia yang lemah !! aku jugak nak buktikan kepada kau yang aku tak akan berharap apa apa dari kau !! dulu kau maki hina aku !! sakitnya hati aku syakilla !!! hina kah cinta aku pada kau ?!!! sia2 sahaja cinta danpengorbanan aku pada kau selama 9bln lebih !! aku sangka kan kau permata , tapi kau racun paling berbisa !!! arrgghhh !!! kenapa aku akhirnya menjadi mangsa dalam percintaan ???!!!!!!!! aku harap kau berbahagia dgn si dia yang menjadi pilihan hati kau ..  kau tak pernah bayangkan betapa susahnya aku berkorban untuk kau .. sakit aku , demam aku .. semua sebab kau !! tengah panas , tgah hujan , tgah penat , tgah sakit aku .. aku sanggup berlari pergi top up sebaik sahaja kau text aku .. aku nyaris2 nak kena langgar dgn kereta sebab aku tgah tak sihat melintas jalan .. aku ingat semua tu !!! aku nak tengok sejauh mana hubungan kau dengan dia ?!!! aku fikirkan dia kwn aku .. tapi , diam2 korang telah menjalinkan hubungan tanpa aku tahu !!! pilunya hati aku !!! segalanya mungkin sampai disini sahaja syakilla .. aku akan cuba melupakan kau mcm mana kau melupakan aku .. terima kasih untuk segalanya !!! ^^

0 comments: